Wednesday 17 December 2014

Kelebihan dan Kehebatan VIVIX Shaklee Sebagai Suplemen Harian

"Langkah Bijak Untuk Nutrisi Yang Baik"

VIVIX Shaklee merupakan produk suplemen Shaklee yang paling ‘Premium’ dan sangat hebat sehingga digelar sebagai “Tonik Ajaib" yang amat membantu pesakit kronik seperti kanser, kencing manis, sakit jantung dan lain-lain masalah kesihatan.


KENAPA PERLU AMBIL VIVIX SHAKLEE?

Setiap hari sel badan kita mengalami risiko teroksida disebabkan pemakanan seharian, lebih-lebih lagi jika mengamalkan pemakanan yang tinggi dengan karbohidrat.

Apabila gula dan protein bergabung, ia akan menyebabkan pengoksidaan sel badan atau AGE,atau ayat panjangnya Advanced Glycation End-Product. AGE adalah situasi di mana sel badan kita akan menjadi ‘keras’ dan kurang daya serapan justeru lebih cepat rosak.

Analogi mudah sebagai contoh untuk memahami konsep sel badan teroksida adalah seperti besi yang berkarat. Bila besi berkarat, besi itu rosak, rapuh dan tak berguna lagi. Akhirnya kena buang, betul tak?

Begitu juga sel dalam badan kita. Jika teroksida, sel badan kita akan rosak dan menjadi tidak berguna yang akan menyebabkan penyakit di dalam badan.

VIVIX Shaklee merupakan suplemen yang penting untuk diambil kerana ia melindungi sel badan dari ‘berkarat’ atau rosak. Sel badan yang ‘berkarat’ atau rosak ini boleh menyebabkan penyakit kronik seperti kencing manis, sakit jantung, darah tinggi atau kanser.

Sejak muda lagi aktiviti ‘pengaratan’ ini mula berjalan disebabkan amalan pemakanan yang kurang sihat.

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BERFUNGSI?

VIVI Shaklee memainkan peranan penting untuk melindungi sel badan dari ‘karat’ teruk. Ia mengandungi resveratrol, iaitu sejenis bahan yang mengelakkan AGE atau ‘proses pengkaratan’ sel dalam tubuh.

Pengambilan VIVIX Shaklee bukan hanya untuk warga emas atau pesakit kronik sahaja. VIVIX Shaklee merupakan suplemen yang membantu kita mencegah kerosakan sel sekiranya diambil sebagai suplemen utama seharian.

Berikut merupakan secara ringkas bagaimana VIVIX Shaklee berfungsi:

1. Meningkatkan Ketahanan Sel Badan

Kajian klinikal membuktikan bahawa VIVIX Shaklee mampu menumpulkan biological stress response yang menyebabkan penuaan sel.


2. Meningkatkan Penghasilan Tenaga

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam VIVIX Shaklee menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua.


3. Melindungi dan Membaiki Sel

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam VIVIX Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.


4. Menghalang Pembentukan Protein AGE

Kandungan VIVIX Shaklee terbukti melalui kajian klinikal, mampu mengaktifkan genetic regulator dan memperlahankan pembentukan protein AGE yang boleh menyebabkan kerosakan sel.


CARA PENGAMBILAN VIVIX SHAKLEE

VIVIX Shaklee hanya perlu diambil sehari sekali sebanyak satu sudu teh. Walaupun satu sudu teh kelihatan sikit, tapi khasiat dan kelebihannya tersangat hebat.


BERKESAN KE VIVIX SHAKLEE?

Ramai yang memberikan respon yang positif setalah mengamalkan pengambilan VIVIX Shaklee, terutamanya daripada bekas pesakit kencing manis (diabetes). Koleksi testimoni VIVIX Shaklee di sini –> Koleksi Testimoni Vivix Shaklee.



Kini anda boleh dapatkan VIVIX Shaklee secara online. Klik ikon "Tempah Sekarang". 
    @@@@-----------------------------------------------------------------------------@@@@

    Masih ada pertanyaan? Hubungi saya menerusi:


    Penghantaran Ke Seluruh Malaysia ]
    COD:W.P. Putrajaya, Sg. Besi, UPNM Sg. Besi, Serdang, UNITEN Bangi ]

    0 comments:

    Post a Comment