Tuesday 5 November 2013

Variasi Gabungan ESP Shaklee Dengan Harga Berbaloi dan Jimat

"Langkah Bijak Untuk Nutrisi Yang Baik"

✹ESP + VITA-LEA✹
Gabungan ini merupakan gabungan yang terbaik untuk KESIHATN OPTIMUM!!!

✹ESP + PERFOMANCE DRINK✹
Gabungan ini selalunya digabungkan dengan Meal Shakes Shaklee sekali, tapi kalau dua ini sahaja pun dah mencukupi untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. In Shaa Allah sekiranya berpuasa tidak akan gastrik dan kepenatan.

✹ESP DAN GLA COMPLEX✹
Ini set paling basic pada yang ikhtiar untuk hamil. Memang terbaik, tetapi jika anda mempunyai bajet lebih disarankan ambil full Set Kesuburan(klik sini) untuk suami dan isteri, In Shaa Allah memberi PELUANG UNTUK ANDA HAMIL!!!

✹ESP + OMEGA GUARD✹
Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi. In Shaa Allah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.

✹ESP + ZINC COMPLEX✹
Gabungan ini sememangnya sesuai untuk ibu-ibu yang rambutnyaa gugur selepas bersalin serta mempercepatkan luka bersalin / pembedahan.

✹ESP + VITA E COMPLEX✹
Gabungan ini merupakan gabungan yang paling laris. ESP dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP !

✹ESP DAN LECITHIN✹
Kebaikan Lecithin Shaklee adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan badan, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelansingan di pasaran untuk jangka masa panjang. Namun, lecithin Shaklee semulajadi, selamat dan berkesan dan telah dipercayai beberapa dekad yang lalu dan bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.

✹ESP + OSTEMATRIX✹
Memang terbaik kepada ibu - ibu yang sedang hamil, sudah bersalin, berpantang, menyusu kan bayi sebab ESP dan OSTEMATRIX membekalkan keperluan kalsium yang berkali ganda daripada susu biasa. Gabungan yang terbaik juga untuk mengurangkan peratus anak anda kena jaundis bagi ibu menyusukan anak.

✹ESP DAN ALFALFA COMPLEX✹
(PAYUDARA ANJAL/ KACIP FATIMAH/ BASIC SET MILK BOOSTER)
Bukan sahaja untuk MILK BOOSTER, tetapi menganjalkan payudara anda kembali selepas bersalin, pengambilan yang berterusan akan membuatkan anak anda kenyang sentiasa, suami pun sayang.
PM UNTUK HARGA PALING TERBAIK !!!!!
@@@@-----------------------------------------------------------------------------@@@@

Masih ada pertanyaan? Hubungi saya menerusi:


Penghantaran Ke Seluruh Malaysia ]
COD:W.P. Putrajaya, Sg. Besi, UPNM Sg. Besi, Serdang, UNITEN Bangi ]

0 comments:

Post a Comment